Känns jobbigt :(

Har precis fixat ut våra nya fina pass så vi kan åka på utlandssemester .
Känns lite ledsamt då jag traskade in här för då vi senast var här och ansökte om passen var Rodney med och han hade bott med barnen och mig men framför allt med mig under en längre tid. . . Känns inte alls bra nu då jag saknar honom nått hemskt och inte alls mår bra över det, blir bara påmind om hur bra det var och hur perfekt jag mådde då vi var bredvid varandra. . . Leon bjöd honom då på sitt kalas också och påminde mig nyss om det . . . vad säger man då liksom?
Känner nu när jag rett upp allt det ekonomiska i mitt liv ska jag väl få ordning på mitt kärleksliv också hade önskat det var R som stod vid min sida men han får visa vad han går för nu. . . Kärlek gör ont ibland och speciellt då man inte är med den man älskar men det behöver inte vara så! Har iaf kärleken från mina barn, familj och vänner mannen i mitt liv finns inte där just nu men hoppet finns att jag en vacker dag inte behöver vara själv längre.

Nu drar vi vidare till barnens kusiner och farbror på fika

Skapad:
27 July 2012, 12:29
Läst:
63890 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (113)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

  • Namn
    2012-08-01, 00:49

    Gäst

    Skriv en kommentar
    Menade självklart inte barnens pappa finns andra X som hon nyligen varit tillsammans med.

  • Namn
    2012-07-31, 19:02

    Gäst

    Namn
    2012-07-31, 00:51

    Läs om, läs rätt...det är väl klart att hon träffar sitt ex, det är ju barnens pappa
    Vad är det för patetiskt med det?

    Skriv en kommentar

    Skriv en kommentar

  • Namn
    2012-07-31, 00:51

    Gäst

    Skriv en kommentar

    Patetiskt att du skriver om att du saknar Rodney så när du direkt gick till ditt X, kanske ska skriva om dina känslor för honom istället eftersom det är han du träffar nu.

  • Bonusmamma 38
    2012-07-30, 20:50

    Gäst

    Nu får ni väl för fan ge er. Vad Hanna gör med sitt liv har väl ingen av er något med att göra Hennes val är hennes val. Om ni har så många åsikter om hennes liv, borde ni kanske fundera över era egna liv istället.. Själv har jag bara läst fram tills nu.. Men fick nog, Vad är ni för kalla bittra människor som hittar fel hela tiden. Ska er ett liv..

  • Jennifer
    2012-07-29, 09:47

    Gäst

    Hur orkar ni? Jag bara undrar alltså.

    Vad har Hannas barn med hennes relation med R att göra?
    Vad har ni med Hannas relation med R att göra?

    Skaffa er ett liv istället. Det är en sak att läsa en persons blogg, en annan att sitta och häckla över skit ni inte vet något om. Ni gör mig kräksugen.

  • Namn
    2012-07-28, 08:59

    Gäst

    Namn 01:40:

    Jeg skrev ikke skit ;*

  • Nörden
    2012-07-28, 08:52

    Gäst

    Tipsade om ett Playprogram (svt UR)

    Kärleken är blind.
    http://www.ur.se/Produkter/167797

    "Det finns knappast något annat område där vi är så utelämnade åt våra automatiska hjärnor som i kärlek. Vetenskapligt betraktat är förälskelsen framför allt ett stresstillstånd. Vår panikcentral, amygdala, aktiveras och sätter oss i larmberedskap.
    Paniktillståndet skapar den känsla av upphetsning som vi upplever när vi är förälskade och gör oss samtidigt lite blinda så att vi inte tittar alltför noga på vår partner.
    Samtidigt går våra belöningscentra igång och endorfiner gör oss euforiska.
    För att vi ska förälska oss avger hjärnan hormoner som grumlar vår iakttagelseförmåga och rent av framkallar ett behov.
    Vi strävar bara efter ett enda mål: den andras närhet.

    Tillgängligt tom.Fre 16 nov 2012

    Såg det igår. Mkt överskådligt, bra bilder av hjärnan, tydligt språk, fick ta det i små doser, det var mkt info, fast som sagt,. vetenskpligt bekräftat.

    Lyckliga par hade kvar "ömsesida behovet" i massor av år

  • Namn
    2012-07-28, 01:40

    Gäst

    Till
    Namn
    2012-07-27, 22:39

    "Herreguud !! skulle tro folk hadde bedre å gjøre på en fredagskveld enn å skrive skit her !!?"

    ....och här är du, på en fredagskväll, har DU inget bättre för dig??

  • Överblick
    2012-07-28, 01:20

    Gäst

    en liten undran..!!
    2012-07-27, 22:22

    Det har varit semester. Det har varit kort om folk som jobbat.
    De har sökt efter en ny ..någon som ska ordna med datagrejerna hos dem, så finest ser trevligt ut etc.. (vad jag förstår)
    Såg att de sökte någon som ville dela lokal med dem, eller en del av lokalen. Det var alltså tidigare.
    De som jobbar på redaktionen har väl olika arbetsuppgifter.
    Endel arbetar med att få in nya annonsörer...vilket man kan läsa när någon glatt berättar att denne har fått en förstärkning på 2000 till sig själv, en dag. ...Antar att det var för lyckad annonsförsäljning till finest sida.Folk som är vana att sälja.
    Men att någon tvingas skriva på ngt speciellt sätt har jag aldrig läst eller sett spår av. Däremot måste det väl vara en "påminnarmojäng" som dyker upp här och där på olika bloggar där det står -->(Skriv en kommentar)

    Vissa bloggar försöker de väl förtvivlat ge PR. Sådana som de trott skulle vara hot stuff, men som visat sig vara Sömnpiller/"lånta fjädrar"/bla bla

  • Jakobine
    2012-07-28, 00:50

    Gäst

    Namn 00.34

    Jag litar på det du skriver Jag er sikker på at Hanna er en sterk kvinna och en överlevare och jag tvekar inte

  • Namn
    2012-07-28, 00:34

    Gäst

    Hur kan någon ens inbilla sig att Hanna skulle ta order att skriva på ett visst sätt här!

    Hon skulle vägra rakt av.

    Känns det fel för henne, då står hon upp för vad hon känner är rätt. Och vägrar. Vilket har visat sig reta många människor bl a här på bloggen.

    Hon ger bl a kärleken den tid den behöver och ger inte upp bara för att andra tycker så.
    Hon ger upp när hon vet att inga missförstånd finns kvar, när hon vet att hon gjort det hon kunnat för att rädda kärleken. Mer kan hon inte göra.
    Men då "kapar hon grenen" även om det gör ont.. Hon är en överlevare. Tveka inte om det.

  • Bree
    2012-07-28, 00:22

    Gäst

    Nej men.... vad er detta? Ser intet i Hannas blogg som skulle fyra up till en såher diskusjon... Många som vet hurr Hanna skal leva sitt liv... hmmmmm!! Jag litar på at Hanna vet best

  • kärlekscoach (K)
    2012-07-28, 00:29

    Lycka till med kärleken...!!

  • satt ut
    2012-07-28, 00:00

    Gäst

    til Namn 23.11 Har inte Rodney lov å ha tjei kompiser? Hanna har jo och pojk kompisar.. Herre min hatt, driver du se och hør magasin?

  • Namn
    2012-07-27, 23:11

    Gäst

    Rodney är hemma hos en annan tjej för fredagsmys i stället för Hanna!
    Glöm honom!!!!!!!

  • Namn
    2012-07-27, 22:58

    Gäst

    Skriv en kommentar

  • Linda
    2012-07-27, 22:42

    Gäst

    Hanna, jag tror det kommer ordna upp sig snart. Lyckan finner dig! Linda

  • Namn
    2012-07-27, 22:39

    Gäst

    Herreguud !! skulle tro folk hadde bedre å gjøre på en fredagskveld enn å skrive skit her !!?

  • Namn
    2012-07-27, 22:27

    Gäst

    till en liten undran..!!
    2012-07-27, 22:22

    Det vet jag inte om dom kan men med tanke på skvallerbloggen så kan man ju börja undra.

    Blogg: finest.se/finestredakti

  • AMN
    2012-07-27, 22:25

    Gäst

    Till
    ella
    2012-07-27, 21:37

    "Glömde bara säga det alla vet. Du vet säkert. R + H är sant!"

    Källa på det...

  • en liten undran..!!
    2012-07-27, 22:22

    Gäst

    Till Namn
    2012-07-27, 21:09

    till En liten undran..!!
    2012-07-27, 20:42

    Har sett Finest egna skvallerblogg som har sagt att det är bra nu igen.
    Om det var i samband med förra Sthlmmötet kommer jag inte ihåg.

    Vet inte om du missförstod min kommentar / inlägg. Det jag undrade över om exempelvis Finest kan styra/uppmana Hanna att skriva om R, även fast hon själv sagt att hon vill ligga lågt.
    Kan dom ha sådana krav på sina bloggare, för att få upp antalet besökare...??

  • Namn
    2012-07-27, 22:18

    Gäst

    Ingela 22.07
    Absolut!! Och vi följer hela det patetiska spektaklet på nätet där Big Brother framstår som rena barnsagan i jämförelse.Jag har absolut inga problem att förstå varför denna blogg ligger tvåa för det här är även för nätet något att bli stum över.

  • Namn
    2012-07-27, 22:16

    Gäst

    Skriv en kommentar

  • Namn
    2012-07-27, 22:15

    Gäst

    Til Namn/Lise/Patetisk Jag reknar med du vet at ip nummeret ditt kommer opp uansett om du bruker namn, Patetisk, eller Lise. Och tok du en fika med R som han foreslo til deg i et innlegg en tid tilbaks ?

  • Ann-Sofie
    2012-07-27, 22:13

    Gäst

    Är inte bitter. :-)

  • Ingela
    2012-07-27, 22:07

    Gäst

    Till alla bittra människor som sprider negativ energi. Var och en måste göra sina egna erfarenheter och misstag. Det är så man lär sig livet.

  • Ann-Sofie
    2012-07-27, 21:54

    Gäst

    Tror för min del att om träffarna med Rodney hade varit på barnfri tid hade det inte blivit så mycket skriverier här.

    Att dom tycker dom passar bra ihop inne i huset betyder ju inte att samma sak gäller även på utsidan av huset.
    Men av det som skrivits så är det väl egentligen bara den ena parten som verkligen uttryckt känsor för den andre.
    Den andra parten är aningens yngre , barnfri samt gillar att röja runt , kanske inte redo för ett familjeliv i ett mindre samhälle vilket det nästan vill till om det skall fungera på längre sikt. Trots allt ca 30mil enkel resa.

    Sen vad som sagts dom emellan vet inte jag.

  • Mia
    2012-07-27, 21:52

    Gäst

    Jag blir helt i chock över vad det är för människor som skriver här och som ska verka så präktiga och aldrig verkar göra fel i sina liv? Om Hanna valde att ta hem Rodeny direkt eller senare, är bara hennes och hennes familjs ensak! Och hur många av oss, har inte mött "vad vi tror" är stora kärleken och sen skiter det sig pga olika saker och man går och är olyckligt kär?
    Hanna är ingen tjej som är lättfotad och drar hem massa killar, hon blev kär i huset och hon vill ju fortsätta med R, men nu är det sommar och då är R rastlös. Han har känslor för Hanna, jag har aldrig sett han flina så dumt *på ett bra sätt* då han log mot Hanna i huset och även efter de kom ut.
    Jag har aldrig sett en tjej haft den inverkan på honom.
    Va inte så elaka, ni sitter och är så duktiga och kritisera Hanna, men gå igenom era egna liv först, och se hur ni gjort genom livet. Det har nog inte varit fläckfritt direkt.

    Jag önskar dig allt gott Hanna och funkar det inte med R, så tyckte jag att du och Simon från förra årets BB skulle bli ett underbart par

  • Namn
    2012-07-27, 21:47

    Gäst

    21.41 kunde inte ha beskrivit det bättre själv

  • Namn
    2012-07-27, 21:41

    Gäst

    Det finns något så extremt pinsamt över hela storyn.En ensamstående tvåbarnsmor har träffat en kille i en ännu pinsammare dokysåpa med ett rykte om sig att sätta på allt som rör sig och nu är människan som stod i tv och talade om att hon aldrig accepterade att den hon ville ha hoppade i säng med andra( *host* var tog det vägen? )sen låter man samma kille skämma ut en på hela nätet,man hävdar trots att han väljer fester och andra tjejer att man fortfarande är kär och det efter att killen har försökt skylla en fyllerepa på henne och beskyllt henne för att hoppa i säng med andra,som om inte det var nog så sitter sen båda och tvättar sin byk på bloggarna.Undrar var det där med att även älska en insida finns med i allt detta? Nej det här är nog något av den löjligaste jag har sett på länge,synd bara att det finns barn med i denna soppa för annars hade jag nog garvat bra länge..

  • ella
    2012-07-27, 21:37

    Gäst

    Glömde bara säga det alla vet. Du vet säkert. R + H är sant!

  • Namn
    2012-07-27, 21:36

    Gäst

    Rodney hade aldrig känslor för Hanna han ville bara doppa som Hanna gladeligen ställde upp på. om Rodney älskar Hanna borde han inte vara hos Hanna då??????? vakan upp och sluta vara så naiva. jag ser inte något gulligt med detta såkallade förhållande som ni trodde det var, ser bara svek och tårar!

  • ulla
    2012-07-27, 21:33

    Gäst

    Herregud. så många kommentarer. Vi vill alla läsa om dina känslor som kommer från ditt hjärta Kram från mig!

  • Maria
    2012-07-27, 21:29

    Gäst

    Bästa Hanna! Du är en bra tjej och jag älskar att läsa din blogg. Bry inte dig om vad alla skriver. Jag har trott på dig och Rodeny från första stunden. Jag tror oxå att han är underbar mot både dig och barnen. Jag tycker man fick se en go kille som är snäll och omtänksam när man såg er på TV och han hade väl aldrig varit med dig och pojkarna så mkt om inte han ville. Nej Rodeny är en bra kille och jag tror och hoppas på er. Jag tycker att du Hanna är super, du har ett gott hjärta och vill alla väl och det gillar jag. Men ta hand om dig själv oxå, det är viktigt. Hoppas du och dina söta pojkar får en bra helg. Sen hoppas jag att du och Rodeny snart är sida vid sida igen. Nu säger jag godnatt och längtar tills jag får läsa din blogg imorgon igen. Sov gott! Kram från en glad 3 barns mamma.

  • Marre
    2012-07-27, 21:29

    Gäst

    Vart någonstans vittnar det om att Hannas barn tröstar henne? Läser man inte in lite väl mycket nu?

    En förälder får alltså inte känna, eller yppa sina känslor för då innebär det en börda för barnen då det automatiskt faller på deras lott att trösta?

    Ska jag vara helt ärlig, så tycker jag synd om barn vars föräldrar lägger skuld i att känna och stå för att man känner.

  • gäst
    2012-07-27, 21:27

    Gäst

    Ta inte åt dig av vad trollen skriver, fortsätt att skriva om känslor

  • Namn
    2012-07-27, 21:21

    Gäst

    HAnna borde lämna sina barn utanför denna blogg. jag skiter fullständigt i om Hanna är en känslomänniska buhuhu Synd att du bara skall tycka synd om dig själv hela tiden. snart kommer du hitta en till psykopat som skall utnyttja dig så dina barn blir lidande. om Rodney brydde sig fattar väl vem som helst att han då skulle vara hos dig nu. hanna gå vidare och sluta älta.

  • Namn
    2012-07-27, 21:19

    Gäst

    Där hör man lösningen! 21:06
    Gå ut med väninnorna och drick saft..så löser sig allt.

  • Lena
    2012-07-27, 21:17

    Gäst

    Jag förstår inte hur ni kan uttala er om Rodneys förhållande till barnen o tror er förstå hur de tar skada. Barnen har en fantastisk mamma o säkert en lika fantastisk pappa, de har alltså föräldrar. Rodney (eller ngn annan man)ska inte vara pappa åt dem för det har de inget behov av! Ingen utomstående har väl ngn rätt att lägga sig i deras liv! De gör det de tycker är bäst, de är vuxna. Läs bloggen och låt bli att kommentera om det bara är negativa saker som ni tänker skriva om! Hanna verkar vara en fantastisk människa o även en mamma som vill sina barns bästa och det måste väl alla förstå! Eller? Och Hanna bry dig inte, för du vet bäst! Kramar

  • Namn
    2012-07-27, 21:14

    Gäst

    Barn skall få stöttnig och uppmuntran inte sitta och trösta sin egen mamma som dras till rötägg som Rodney. det är Hanna som är mamma den vuxna personen som vet bäst och skall visa vägen så pojkarna blir bra män i framtiden .

  • Namn
    2012-07-27, 21:09

    Gäst

    till En liten undran..!!
    2012-07-27, 20:42

    Har sett Finest egna skvallerblogg som har sagt att det är bra nu igen.
    Om det var i samband med förra Sthlmmötet kommer jag inte ihåg.

  • Namn
    2012-07-27, 21:09

    Gäst

    Marre är du barnpsykolog??????

  • Gunhild
    2012-07-27, 21:06

    Gäst

    Är det inte lite barnsligt skrivet. Låter nästan som en tonårsförälskelse.
    Gå ut med någon väninna och ha roligt istället.
    En vacker dag skrattar du säkert åt hela situationen.

  • Namn
    2012-07-27, 21:05

    Gäst

    Anna 19.40 om din dotter har Hanna som förebild, undrar jag vad du är för mamma som låter en 6 åring tiitta på bb samt så tycker jag valet av förebild är trgiskt. Hanna är ingen kvinnlig förebild i min mening! punkt

  • Namn
    2012-07-27, 21:05

    Gäst

    Skriv en kommentar

  • En liten undran..!!
    2012-07-27, 20:42

    Gäst

    Har bloggande personer (Hanna i detta fall), krav på sig ifrån Finest att prestera mycket text/inlägg och kan de även styra över vad som ska skrivas.

    EX: I detta fall så är ju intresset (sjukt) stort för Hanna och Rodneys eventuella relation.
    Om Hanna vill ligga lågt med R, kan då Finest "styra" så att det blir så ändå, annars kanske intresset för bloggen svalnar. Jag vet att det förs statistik på vilka bloggare som ligger etta, tvåa osv.

    Jag kan inget om bloggvärlden och hur det styrs, vore intressant att veta om någon känner till hur det är..

  • ella
    2012-07-27, 20:39

    Gäst

    Måste tillägga den som får dig får första vinsten. You go girl!

  • ella
    2012-07-27, 20:37

    Gäst

    Herregud Hanna, så många kommentarer. Du vet bäst. Lycka till!

  • Namn
    2012-07-27, 20:11

    Gäst

    Bra Hanna hahahhahaah de bara säja till de nötterna vet du ibland är ja så trött på att vara mild men nu ska ja säja en sak NI IDIOTER SOM SKRIVER SKIT KAN BARA DRA ÅT SKOGEN :::::::::::::::::::::::::::

  • Marre
    2012-07-27, 20:09

    Gäst

    Hannas barn visste säkerligen vem R var innan han kom hem till dem.

    Sen förstår jag inte varför vi måste skydda våra barn mot precis allt? Det viktiga är inte att eliminera risken att barnen upplever något jobbigt, det viktiga är att finnas där för dem när det händer. En man,kvinna, partner, vän kan svika efter en vecka eller efter 10 år.

    Hanna är öppen och ärlig inför sina barn. De hade nog varken mått sämre eller bättre om de inte träffat R. Hanns hade haft känslor lik förbaskat.

    Barn i Hannas ålder går inte sönder av separationer, den kritiska fasen handlar om barnets första år. Barn MÅSTE få uppleva känslor, och få stöd i att hantera dem...och jag är övertygad om att Hanna klarar det galant. Ett bra tecken på det, är att hon inte har ett ont ord att skriva om R,

    Sen är det nog få här, som vet vem och hur R är bakom sin mask. Vi ska inte inbilla oss att vi har alla pusselbitar.

  • Novalee
    2012-07-27, 20:04

    Gäst

    Du kommer garanterat att få en underbar kärlek i ditt liv snart. Han finns därute.

    Blogg: novalee.devote.se

  • Jakobine
    2012-07-27, 19:57

    Gäst

    Uansett så har Berti (din Bertil) en klok fru

  • Bertils fru
    2012-07-27, 19:54

    Gäst

    Haha! Tack för kramen men Bertil här i tråden är inte min gubbe. :-D

  • Jakobine
    2012-07-27, 19:54

    Gäst

    Bertil har en mycket KLOK fru

  • Namn
    2012-07-27, 19:46

    Gäst


    Bertil
    2012-07-27, 19:39

    Alla kramar till din fru var virtuella och i all vänskaplighet förstås
    En riktig underbar hjärtegod och klok fru har du, men det vet du redan Bertil

  • Anna
    2012-07-27, 19:40

    Gäst

    Hanna! Du ska veta hur många gånger jag röstade på dig!! Min dotter på snart 6 år har dig som idol :-)
    Du är så grym!! Så person och som mamma!! Dina pojkar har en underbar mamma så förtjänar att hitta kärleken och känna sig helt hel till 110 %!! Jag hoppas verkligen att det blir du och R för ni är ett mycket vackert par, det syntes i Rs ögon att han är kär i dig!

    Många kramar Anna

    Blogg: mammatill3-mrsjonte.blo

  • Bertil
    2012-07-27, 19:39

    Gäst

    till Namn
    2012-07-27, 18:26

    hmmmm!!

  • Bertils fru
    2012-07-27, 19:37

    Gäst

    En mamma som älskar sina barn, som finns där för dem och som lär dem empati, glädje och självkänsla är betydligt viktigare än det som ni anser att man ska se ner på Hannas föräldraskap för. Att påstå att hon inte är en ansvarsfull förälder och inte sätter sina barn främst är ett hån mot alla dem som växt upp med föräldrar som faktiskt skitit i sina ungar, som inte brytt sig om deras välmående och som inte funnits där för dem. Tror inte det finns många alkoholistbarn som skulle tänka "vilken tur jag har som bara hade alkoholiserade föräldrar i stället för en mamma som vid ett tillfälle lät mig träffa en kille som sedan försvann".

    Snälla människor, kliv ner från era höga hästar och sluta döm ut människor ni inte ens känner. Ödmjukhet är en av de finaste egenskaper man kan ha och vet ni - ni har inte mandatet att döma ut vad som är rätt och fel i alla andras liv.

  • Namn
    2012-07-27, 19:07

    Gäst

    Vad varenda ansvarsfull förälder gör i ett sånt här läge och som dessutom har den förmånen som Hanna har att vara ledig varannan vecka är att lära känna den man har blivit kär i dom veckor man är barnledig innan man involverar personen i barnens liv.Men det verkar tydligen vara för svårt för många som lever uppe i det blå här att fatta.Att sen sitta och beklaga att den ena sonen har bjudit in till kalas och inte veta hur man ska förklara att personen inte kommer när man själv bär ansvaret för att det har blivit så är riktigt sjukt,finns inget ansvarsfullt över det sen får alla romantiker som sitter och flummar här tycka vad dom vill om det.Barnen kommer alltid först och fattar man inte det så är det sorgligt!!!!

  • Marie
    2012-07-27, 18:46

    Gäst

    Du hittar den snarare än du tror, så fin människa som du verkar va

  • farbror poddi
    2012-07-27, 18:31

    Gäst

    *suck*. Alla dessa troll som hackar på hanna hela tiden gör mig så frustrerad.....*springer runt i rummet*......

    Vad hanna än gör så är de fel enligt trollen....

    Blogg: www.poddi.se

  • Namn
    2012-07-27, 18:26

    Gäst

    Till Bertils fru
    Kramar i massor!

  • Namn
    2012-07-27, 18:25

    Gäst

    "....Känner nu när jag rett upp allt det ekonomiska i mitt liv ska jag väl få ordning på mitt kärleksliv också hade önskat det var R som stod vid min sida men han får visa vad han går för nu. . . Kärlek gör ont ibland och speciellt då man inte är med den man älskar men det behöver inte vara så!

    Har iaf kärleken från mina barn, familj och vänner mannen i mitt liv finns inte där just nu men hoppet finns att jag en vacker dag inte behöver vara själv längre."

    Hanna ser framåt tydligen, medveten om att det kan kan gå på ett sätt som kanske inte är som hon hoppas.
    Det som retar många är tydligen att hon inte uttalar sig negativt om R.
    Tror hon, som den person hon är, önskar honom allt gott i framtiden, hur deras relation än utvecklar sig.

  • Bertils fru
    2012-07-27, 18:20

    Gäst

    Jisses vad många synska personer som häckar här i tråden. Vad gör ni här? Sluta slösa tid och gör er storkosingen på att uppenbart på distans kunna avlyssna samtal mellan människor ni aldrig träffat. Ni som vet - vad har de sagt till varandra? Ni som kan läsa tankar - vad tänker Rodney egentligen?

    Nej det är mycket med Hannas beteende och fascination för Rodney som jag inte förstår (långt därifrån) - men jag har också insikten att jag inte känner Rodney utan har bildat mig en bild av hans officiella sida och jag har ingen jävla aning om vad han faktiskt tänker och känner. Jag känner hellre inte Hanna privat men att hon inte sätter sina barn i första rummet är ju ren dynga. Jag har ingen som helst susning om vad de sagt till varandra privat. Vem ger någon annan rätten att döma andra människor? Dessutom utan att ha alla fakta? Hennes liv, hennes beslut.

    Genom att kritisera och tro sig själv förmer än andra får man heller inte lära sig något om andra människor, er förlust.

  • AMN
    2012-07-27, 18:03

    Gäst

    Hanna, jag har med respekt bemött din önskan om att du inte vill kommentera om R, det du sa i ett klipp för några dagar sen.
    Jag har till och med försvarat din tystnad om detta, då det verkar vara ett stort fokus på just ditt förhållningsätt i detta ämne.
    Nu ser jag att du blottar dina känslor och det har du naturligtvis rätt att göra, men du kan bli ganska så sårbar då och här ser man genast kommentarer som man helst önskade att dom inte blev skrivna.
    Jag hoppas att du står dig stark i detta. Återigen, all lycka till dig..!!

  • Namn
    2012-07-27, 17:59

    Gäst

    Petra finns inget värre en personer som dig. Alla som inte har samma åsikt som du har i känsliga frågor
    ska alltså inte skriva eller yttra sig.

  • Namn
    2012-07-27, 17:58

    Gäst

    Det Hanna gör är att hon uppriktigt berättar om sina tankar.

    Så som Hanna associerar/tänker gör vi alla. De flesta inordnar sig och censurerar vad t o m erkänner för oss själva, vad vi berättar utåt. Vi vill verka utåt som vi har full kontroll över känslolivet.

    Funuftiga så det dammar om det.

    Har man någon som hellst kolla på sig själv och hur tankarna vandrar så vet man att man inte är så där snusförnsufig som de flesta vill framställa sig som.

    Man är inte sämre människa om man älskar, saknar, tycker om, bryr sig om kärleksfullt. Och berättar om det.
    Men den som hatar och fördömer har nog en lång väg att gå innan den kan bli sams med ffa sig själv.

    Tiden kommer att visa hur det blir (R o H) . Kanske bestående vänskap? Kanske skiljas åt?

  • Ronny (M)
    2012-07-27, 17:46

    Kärlek är sällan vare sig enkelt eller logiskt, att prata ut om det kan lätta bördan lite dock, kan tänka mig att tankarna snurrar runt, hoppas du kan sova på nätterna ändå!

    Stor varm kram från R som i Ronny!

  • annelie från Norrköping
    2012-07-27, 17:35

    Gäst

    Bra blogginlägg Hanna och bra tänkt bra funderingar ....klart de blir bra vartefter de fixar du stålkvinnan måste ju få vädra sej mää ju hihihihi....

  • Helena
    2012-07-27, 17:32

    Gäst

    Snälla Hanna. Jag förstår att det är väldigt privat det där med Rodney, men jag tror vi är många som undrar vad som hände när allt verkade så bra. Vem är det som är stolt av er två eller vill han bara inte längre för det verkar ju som att du vill. Jag tycker du är toppen och är värd allt gott här i livet och en bra kille vid din sida. Själv är jag sextio år, saknar någon eftersom jag är separerad men kommer aldrig ge upp om att träffa någon igen och få många bra år till. Kram från Helena

  • Nörden
    2012-07-27, 16:46

    Gäst

    Till de som vill förstå bättre, och inte bara tycka och leva i okunnighet, om vad som händer när människan blir förälskad, finns ett program på Kunskapskanalen 20.00 ikväll, "Kärleken är blind", om ni vill se det direkt,

    eller så på Play

    http://urplay.se/167797
    Kärleken är blind

  • petra
    2012-07-27, 16:43

    Gäst

    alltså vad är det för folk här som snackar om besatthet och att hanna är en dålig mamma etc.? VAD VET NI OM DET?? Ni drar era slutsatser från det ni läser på bloggen, inge mer. Det gör jag också men jag skulle aldrig i världen få för mig att dömma en annan människa och dens liv baserat på några textrader och inte annars heller för den delen. Hanna ger er alla ett förtroende som ett antal av er verkar ha svårt att förvalta, men vad ni inte verkar ha insett är att det säger mera om er än om henne. SKÄMS! Säger jag.

  • Namn
    2012-07-27, 16:34

    Gäst

    Tycker inte du kan skylla på rodney om han inte kommer på din sons kalas. Tycker du verkar besatt av ha någon bara
    Det var du som tog hem rodney till dina barn innan ni var säker på en framtid tillsammans.

  • Namn
    2012-07-27, 16:30

    Gäst

    Men vad är det med folk

    Fattar de inte vad Hanna har sagt ett flertal ggr. ?
    Hanna kommer att åka på semester med barnen när det finns (bra) resor och när någon (antagligen någon släkting) också kan ha ledigt och ska följa med!

    Detta är information som lämnats gång på gång.

  • petra
    2012-07-27, 16:26

    Gäst

    Håller med latanten, marie, finskan med fler! Modigt att våga blotta sina tankar och känslor. Det är ju ni som går in pch läser här och gnäller på det som är patetiska, visar ju bara att ni inte har ett eget liv och knappast har modet själva att vara sårbara och blottade, så gå till er själva innan ni skriver nästa gång tycker jag..

  • Emelie
    2012-07-27, 16:20

    Gäst

    Hej Hanna!

    Jag är liksom du singelmamma,28 år med en 6 årig son
    Förstår precis vad du går igenom,för de senaste 20 månaderna har jag
    från och till träffat en man som,liksom R,uppenbarligen bryr sig om mig.

    Jag älskar honom verkligen och vill såklart att det blir ett förhållande.Han går också
    ut mycket,även han är nykterist och lite äldre än R,33 år men utan barn
    Dessutom bor vi inte heller i samma stad just nu vilket i sig är jobbigt
    då man inte kan ses spontant när man behöver prata ut eller bara umgås!

    MEN han har sagt att han inte vill ha ett förhållande just nu med någon alls,
    och säkert kommer ångra sig senare då jag är speciell för honom också.
    Det känns som dem har lite mind vs heart dilemma...jag kommer inte VÄNTA
    men däremot inte stänga dörren helt heller,det tycker jag inte du ska göra heller!
    Man ser på er att ni har något som är svårt att finnaLycka till och låt oss
    fortsätta vara bra starka kvinnor,and whats meant to be will be!

  • Emelie
    2012-07-27, 16:19

    Gäst

    Hej Hanna!

    Jag är liksom du singelmamma,28 år med en 6 årig son
    Förstår precis vad du går igenom,för de senaste 20 månaderna har jag
    från och till träffat en man som,liksom R,uppenbarligen bryr sig om mig.

    Jag älskar honom verkligen och vill såklart att det blir ett förhållande.Han går också
    ut mycket,även han är nykterist och lite äldre än R,33 år men utan barn
    Dessutom bor vi inte heller i samma stad just nu vilket i sig är jobbigt
    då man inte kan ses spontant när man behöver prata ut eller bara umgås!

    MEN han har sagt att han inte vill ha ett förhållande just nu med någon alls,
    och säkert kommer ångra sig senare då jag är speciell för honom också.
    Det känns som dem har lite mind vs heart dilemma...jag kommer inte VÄNTA
    men däremot inte stänga dörren helt heller,det tycker jag inte du ska göra heller!
    Man ser på er att ni har något som är svårt att finnaLycka till och låt oss
    fortsätta vara bra starka kvinnor,and whats meant to be will be!

  • Namn
    2012-07-27, 16:18

    Gäst

    Hanna varför är du så naiv? är det inte dags att släppa taget nu? rodney har visat klart och tydligt att han inte vill vara med er. nu är det dags för dig att visa välden att du är en stark kvinna och mor. tala om för dina barn som det är och skit i Rodney.Synd att du ska falla för skitstövlar hela livet, försök och vänd den tenden nu!

  • Gunsan
    2012-07-27, 15:49

    Gäst

    "Fina Hanna".
    Du själv, familj, vänner och inte minst DE FLESTA av dina bloggbesökare, vet eller har insett, att du är en underbar mamma.
    Du låter dina små komma i första hand.
    Inte alla som skulle ta med barnen på en solsemester. Ett alternativ för dig hade varit att resa på din "barnlediga vecka". Men det gör inte du
    Måste passa på att kommentera bilden i ett tidigare inlägg, bilden på en lycklig och stolt ägare till en ny cykel. Han är så go!
    Hanna, läs alla kommentarer (om du har tid), men låt inga kommentarer få dig att känna må dåligt.
    Det viktiga är att du vet att du är en fantastisk människa.
    Fortsätt för sjutton att dela med dig av dina känslor, glada som sorgsna, och tankar.
    Det gör din blogg så äkta och naturlig.
    Kraaaam, fina Hanna-Mamman

  • Cilla
    2012-07-27, 15:41

    Gäst

    Till :
    Lanttanten , Marie & Finskan :

    Håller med er !

    Man blir ju fan mörkrädd över hur vissa beter sig m.m!

  • Lanttanten
    2012-07-27, 15:35

    Gäst

    Men herregud vad en del av er är ärtpräktiga!!!! Hanna är fortfarande likadan som hon var inne i BB huset,det är ju därför man bara fortsätter att tycka om henne så jävla mycket!! Jag blir faktiskt jätteglad,de få ggr nu Hanna skriver nånting om henne o Rodney,hennes känslor som man INTE kan styra över,(bara så ni vet det) men vill absolut heller inte tjata dag ut och dag in om deras vara eller inte vara,för det är deras helt privata grej,som vi andra INTE har med att göra..Sluta döma så förbannat mycket, se om er själva lite grann,rensa bland era egna problem,så ska ni se att er tillvaro kommer kännas mindre bitter o livet kanske lite roligare att leva..Hanna, du är en fantastisk mor tilldina charmiga pojkar o de verkar ha en lika enastående pappa!! Hoppas du kan släppa bittra kommentarer,vi är så,så många som finns bakom dej,oavsett vad som händer!!!KRAM

  • Marie
    2012-07-27, 15:28

    Gäst

    Det var då ett j*vla tjat bland kommentarerna om att Hanna ska tänka på sina barn och fatta att R är ett svin.
    Först och främst är det ingen som vet hur R är med henne och barnen.

    Bara för att man har barn kan man inte sluta leva, det händer att man blir ledsen och besviken men det är så livet är, livet går upp och ner.

    Barn är inte så ömtåliga som vi tror!
    Barn det ÄR synd om är dom med föräldrar som missbrukar etc.

    Så skärp er,,,, Hanna verkar vara en jätte bra mamma som visar sina barn LIVET.

  • Namn
    2012-07-27, 15:26

    Gäst

    Ok..ser ut som att det är känslomässig utpressning i hopp om att Roddan ska se det..creepy

  • ella
    2012-07-27, 15:03

    Gäst

    Fortsätt skriv om dina känslor. Är inte alla som vågar det.

  • Finskan
    2012-07-27, 15:03

    Gäst

    Har följt den här bloggen sen starten. I flera kommentarer den senaste tiden har det varit flera
    frågor ang. R. Nu när Hanna svarar ,så verkar inte det vara bra heller. Konstigt.
    Go Hanna!!!

  • Eva Andersson
    2012-07-27, 14:44

    Gäst

    För någon dag sedan skrev du, att du inte skulle ta upp det här
    med Rodney! Men nu kan vi läsa om honom igen.

    Konstigt ..................

  • Patetiskt
    2012-07-27, 14:33

    Gäst

    Jakobine:

    Jag går in här eftersom det handlar om två barn som blir sittande emellan och det gör mig förbannad,vad du tycker om det är fullständigt ointressant.Om bloggägaren inte tål höra vad folk tycker så är det en låst blogg hon ska ha,ingen tvingar någon att ha en öppen för folk att kommentera,men det är ju hennes beslut och och inte ditt!

  • Anna
    2012-07-27, 14:32

    Gäst

    jag vet hur det är och träffa någon man tycker sjukt mycket sen bli bli bortvald trots känslor från båda håll, dessutom också obotlig festprisse,och dessutom tog andra droger( trots att jag nu har det bra med en karl som älskar mig), så kan jag tänka på vad som kunde ha blivit, och det gör skitont, samtidigt som det var lika bra att det inte blev något, så känslor kan man inte rå för, håller på dig och hoppas att ni finner varann tillslut

    kramar Anna

  • Jakobine
    2012-07-27, 14:24

    Gäst

    Til Patetisk

    Med all den kritikk og negativitet du skriver her inne på Hanna SIN blogg, så kansje det er du som burde skaffe deg en egen negativ blogg der du kan trykke alle som inte gjør som du seier ned!! Inte oppsøke andre mennesker sine blogger for å trykke dem ned! Lev ditt liv som du velger, och la Hanna få leve sitt liv som hon rår best med.....

  • Lena
    2012-07-27, 14:15

    Gäst

    Inte alls bra att låta barnen träffa en ny man så tidigt. Du ser ju att barnen är de som tar mest skada, dom som får ta konsekvenserna när du Hanna, väljer att ta in en ny man så tidigt i dina barns liv. Man måste tänka på ungarna först, så är det och så får man träffa sin käresta under de barnfria veckorna istället.

  • Patetiskt
    2012-07-27, 14:15

    Gäst

    Som någon skrev nedanför.Ta hem ditt kärleksliv under dom barnfria veckorna till att börja med,gjorde hon det? Nejdå,men hon kan väl inte "råför" vem hon har som kärleksobjekt.Och nu undrar hon vad man säger till en liten grabb som har bjudit hem honom på kalas? Snacka om att leva i lallaland där man bara kan säga:det rår jag inte för! Och nej Jakobine jag bryr mig inte om vad du tycker om det då får du skaffa dig en egen blogg där du kan tala om för folk vad som gäller!

  • Kerstin
    2012-07-27, 13:58

    Gäst

    Bra Hanna! Visar återigen prov på integritet och den bar dig fram till vinsten.
    Naturligtvis vill vi att våra barn har det bra, men vi vill ju också lära dem hur man löser svårigheter i livet för det slipper ingen undan. Med andra ord vara en förebild för dem både när man som förälder har det bra och dåligt.
    Kärleken styr man inte över trots att man skulle vilja det ibland.
    Som jag skrivit tidigare, alla är värda att älskas hur ofullkomliga vi än är med andra ord även R.

  • Namn
    2012-07-27, 13:44

    Gäst

    Det är väl kanon att dom ska träffas igen och saknar varandra.
    Att det sen kan vara så att dom gick för fort fram. Tror att dom flesta barnpsykologer
    ger rådet att vänta med att släppa in nya pappor i bilden innan man har fått ihop pusslet.
    Helt enkelt ses under dom barnfria veckorna.
    Martin

  • Anna
    2012-07-27, 13:44

    Gäst

    Hej Hanna, Förstår att det gör ont. Frågan du ska ställa dig är om det tar mer än vad det ger. Du ska må bra och vara lycklig. Det är det viktiga!

  • Jakobine
    2012-07-27, 13:43

    Gäst

    Patetisk:hoppas at du mener dett, at du inte har mer att säga!

    (sorry men du får min ilske pigger ut )

  • Patetiskt
    2012-07-27, 13:39

    Gäst

    Bara att läsa vad hon själv skriver,dom ska ses igen och det talar ju för sig själv mer finns inte att säga!!

  • Sanne
    2012-07-27, 13:34

    Gäst

    Fina Hanna!! Håll huvudet högt!

    Blogg: ninna.blogg.se

  • Jakobine
    2012-07-27, 13:31

    Gäst

    Til Patetisk
    Hanna har jo prioitert sine barn!! Er det inte med dem hon er? Hon skriver på sin blogg hva hon funderer på och hva kjenslor hon har kring det å hente passene til sine barn.. Pluss å kalla et menneske for Patetisk fordi hon skriver hva hon tenker å føler rundt et emne, er så lavmål at alle mine pigger kommer ut.. Det er Hanna sin blogg (hon får skrive hva hon vil) Det er inte din eller noen andre mennesker sin jobb å trykke henne enda lengre ned når hon føler seg litt nede!!! Eller anser du dig selv å være Perfekt?

  • hanna (K31)
    2012-07-27, 13:45

    Att folk kommenterar att jag inte bryr mig om mina barn bortser jag från, har alltid velat deras bästa och de är mitt allt , att jag skriver ner en känsla jag fick idag är mitt val, är min " dagbok " och jag bjuder på mitt liv och tankar, skriver jag inte om r frågar ni, skriver jag nått så blir jag ifrågasatt? Rår inte för att jag sen en massa månader haft han som mitt körleksobjekt, saknar honom och pratar med honom och vi ska ses snart igen men jobbigt vara ifrån honom , vet han saknar mig med . . . Jag tänker iaf fortsätta skriva om mina tankar och känslor för de är en stor del av mig ha en fortsatt fin dag på er

  • Patetiskt
    2012-07-27, 13:22

    Gäst

    Om man inte har fattat vid det här laget att Rodney har en lång väg att gå innan har har fått ordning på sitt eget liv så är man patetisk.Hanna skriver att han får visa vad han går för? Är det inte just det han har gjort! Ingen pratar om något skruva av och på känslor men har man barn så måste deras bästa gå först och då får man helt enkelt acceptera att man är olyckligt kär men släppa det.Ingen sitter och desperat försöker leka mamma,pappa barn med någon trots att personen visar om och om igen att det inte är lämpligt,det är inte att prioritera sina barn!

  • Cilla
    2012-07-27, 13:20

    Gäst

    Till
    Namn
    2012-07-27, 12:50

    Det gör hon väl visst!!! Hanna bryr sig visst om hennes barn!..
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Alltså nu blir jag förbannad över hur vissa beter sig!.. Alltså man blir ju mörkrädd!!

  • Jakobine
    2012-07-27, 13:12

    Gäst

    korrigering: inte ER barn, men det skulle står HAR barn!

  • Jakobine
    2012-07-27, 13:11

    Gäst

    Til Patetisk. Hanna tar jo vare på sine barn, at hon funderer og har kjenslar rundt Rodney har ingenting med hennes rolle som mor!!!! Du mener vel at alla som er barn skal bare skru av sine kjenslor og tankar?? da må jag få fråga deg, hvor er den knappen man skrur av sine kjenslor med???? den knappen tror jag mange mennesker ønsker å vite hvor er. La Hanna få styre sitt liv, så kan jo du styre ditt eget liv og kjenslor. Om du inte gillar hva Hanna skriver i sin blogg, hvorfor leser du och tar deg tid til å skrive i den ???

  • fredrik
    2012-07-27, 13:06

    Gäst

    du kommer hitta han en dag ska du se men skit i killar nu tänka på dina barn å dej själv nu en tid fram över kram på er

  • Namn
    2012-07-27, 13:05

    Gäst

    Käre Hanna! Jag förstår hur du känner dig när inte Rodeny är hos dig. Men kan du inte ringa honom och bjuda upp honom? Har ni kommit fram till hur ni vill ha det? Jag läste Rodenysblogg han är själv hemma så jag tror han blir glad om du ringer och bjuder honom till kalaset. Tror han är lite feg att kontakta dig. Ring för Leons skull. Lycka till

  • farbror poddi
    2012-07-27, 12:54

    Gäst

    Jakobine är klok som en bok *gillar*. Tråkigt du är ledsen hanna MEN rätt som de är så är du framme vid ljuset i tunneln och öppnar dörren och hittar någon underbar på andra sidan. De finns någon för dig därute hanna för VEM vill missa en sådan underbar och go individ som du är som sprider glädje och värme och har ett underbart hjärta och vacker själ. Tro mig, du hittar snart den rätta för dig *pigga upp kram*

    Blogg: www.poddi.se

  • Kerstin
    2012-07-27, 12:51

    Gäst

    Hanna - Rodney. Ni har gett orden "Skilda världar" ny betydelse.
    Hoppas det löser sig på ett bra sätt för alla.

  • Namn
    2012-07-27, 12:50

    Gäst

    Ångrar faktiskt ordentligt att jag röstade på dig i BB efter vad jag sett.Du verkar bara tänka på dig själv när du vill ha Rodney i ditt liv och tänker inte alls på dina barn!!

  • Sandra
    2012-07-27, 12:47

    Gäst

  • Patetiskt
    2012-07-27, 12:46

    Gäst

    Du har då inga höga krav på mannen i ditt liv om du tycker att Rodney är det och inte tänker du på barnens bästa heller.Rodney har inte festat klart och sen tror jag knappast han har tänkt sig ett seriöst förhållande med en tvåbarnsmor.Tycker du att du tänker på dina barn först om du tycker att det är okej att blanda in någon i deras liv som sviker dom för att ge sig ut och festa och kanske ha sex med andra! Du verkar vara en konstig människa och att skylla på att man är kär låter ännu konstigare eftersom man inte behöver släppa allt vad ansvar heter för det,ta hand om dina barn i stället och se till att dom får den styvpappa dom förtjänar!!!

  • Jakobine
    2012-07-27, 12:34

    Gäst

    Er inte helt din dag i dag Hanna? I enden av tunnelen fines der alltid Ljus Sprer du positivitet Hanna, får du alltid positivitet tilbaks Kram

  • G
    2012-07-27, 12:34

    Gäst

    Fina Hanna.
    Allt blir bra.

  • Namn
    2012-07-27, 12:20

    Gäst

    Glem han, se framover

Underbara ungar ❤️

Blev nästan gråtfärdig nu när jag nyss kom ner i köket efter att målat lite på en möbel i Leons rum.

Idag har jag bara haft fokus på barnen varje sekund trots jag inte sovit inatt. Ville inte sova eftersom du skulle till sin far nu ikväll och vill vara med dom. Blev Soffmys eftersom jag inte hade så mycket ork idag pga sömnbrist. Vi bakade ju lite samt lagade mat ihop. Leon berättade att tydligen enligt han finns det yrke som hårmasserare så han höll på med mitt hår vilket jag älskar.

Isac hjälpte mig även med lite vedbärande idag för han bad om det. Ser nu att disken var diskad också ❤️ De är underbara de där 2.... Jag bad dom inte ens.... Men vi är ju en familj och då hjälps man åt.... Godingar, detta fick mig le i saknaden och tomheten efter dom. Ibland får jag tjata för det är så stökigt men allt sånt är glömt när sånt här händer.

De vill så väl...

Skapad:
19 October 2014, 22:33
Läst:
1481 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Inga kommentarer än.

Chokladbollefest

Eftersom det var sista mammadagen idag så tog vi och bakade lite. Testade xylitol (björksocker) istället för socker i receptet. Barnen gillade chokladbollarna iaf.

Till efterrätt lovade jag att de skulle få chokladpudding. Du garnerade med maräng och riven vit choklad... Den var tydligen godare än de portionsfärdiga de ibland lyckad tjata till sen nån gång ibland.

Försöker låta dom njuta men med måtta och inte varje dag heller. Sen älskar de att få fixa i köket med mig...

Skapad:
19 October 2014, 22:19
Läst:
1495 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Inga kommentarer än.

Tack Tobbe

Fick hjälp med en ljusknapp i vardagsrummet som var pajj redan när jag flyttade in. Jag befattar mig inte med el mera än att koppla nån lampa eller så. Nu funkar det igen iaf ❤️ Tur man har hjälpsamma själar runt sig. Guld värt. Lite ljus i livet iaf

Skapad:
19 October 2014, 22:13
Läst:
1508 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Inga kommentarer än.

Morgonpromenad

Nog för den var ofrivillig idag. Både jag och Balder var övertrötta så jag i princip fick dra honom med mig... Trodde eller hoppades nog han skulle vara pigg och dragit mig uppför backarna.

Hade lyckats fått bilen trots punkan till en vändplan vid barnens far. Skulle ändå hämta barnen där. Alla som när jag kom dit och var halvdött.

Har inte sovit inatt på jobbet så var levandedöd men trots pajade axeln så fick jag av däcken. Starka benmuskler och att stå lite på fälgkorset fick muttrarna att lossna till slut. Grisig vart jag på den leriga marken och jäkla tur jag inte har fixade långa naglar. Plus att jag kan byta däck....

Min kompis Peter och hans son kom förbi eftersom de var på g mot Falun men hade i princip redan blivit klar då. Kul se dom iaf. Han är alltid go och glad.

Skapad:
19 October 2014, 10:12
Läst:
2669 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (1)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Men här mår jag gött

Glad inifrån och ut. Tack vare alla fina själar jag har i mitt liv. Tack för ni får mig le och jag känner lycka i mitt liv. Tack mina söner, familj och vänner för ni finns ❤️ Vad skulle jag vara utan er..

Skapad:
18 October 2014, 23:24
Läst:
3434 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (2)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

  • Namn
    2014-10-20, 22:09

    Gäst

    Han på bilden är väldigt lik Crille från BB11...oj

  • Malin
    2014-10-19, 00:35

    Gäst

    Tur du har fina männskär runt dig. Patetiska kvinna! Har du hittat nån man så att du har nåt att leva för?

Ledsen

Ser ni skillnaden mellan glädje och nedstämdhet?

Skapad:
18 October 2014, 23:21
Läst:
3437 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Inga kommentarer än.

You can always tell by a look in someones eyes

Funderar över varför man ibland snabbt svara "-ja,det är bra" .............. ,
på frågan om man mår bra. Har märkt att oftast har den som frågar inte nån lust eller tid och ork att faktiskt höra svaret som är sant. Man frågar bara för att vara snäll men hinner knappt lyssna på svaret innan de måste dra....

Tänk om just du ställer frågan till nån men inte varken vill eller har tid att höra ett negativt svar? Du kanske just var den första "den utvalde" som den du frågade kände eller hoppades den kunde ge ett ärligt svar... Finns man inte där då blir det ännu jobbigare bara... Man känner sig dum och nästan förminskad då.... Och går längre och längre in i sig själv.

Satt och gick igenom bilder på mig själv.... Jag ler ofta för lite känns livet lättare då. Kanske har jag en skitdag eller upplevt nått grymt jobbigt men vill inte dra ner mina medmänniskor i min bajs i mitt egna privata sjunkande Titanic. Jag ligger och tittar upp och ser det sjunkande fartyget och kommer djupare och djupare ner under utan själv. Varje andetag gör ont och håller till slut andan helt för eg vill jag inte försvinna och dö.

Fortsätter dock leva för de 2 små jag älskar , det enda jag har av värde i mitt liv och det jag älskar över allt annat...mina barn. Ett tag var jag så nere så jag inte ens tänkte på dom men då räddade mig en ängel vid namn Sarah som jag länge haft i mitt liv. Klokaste och underbaraste vännen ❤️ Inte alla har den lyckan att ha nån sån i ens liv.

Tittar iaf bilder men jag vet vilka jag eg var lycklig på samt vilka jag grät på insidan när de togs.... Ser du bakom fasaden på dina nära och kära?

Sen jag vart utbränd lider jag av depressioner till och från... Ingen sa livet var lätt och det vet jag redan att det är nog svåraste man kan göra, att leva... Ändå är det en gåva. Man ska vara glad varje dag man lever för den gåvan får inte alla. Å det är jag glad för men vill dra bort den svarta ridån som ibland fälls ut framför mig.... Bara jag själv i slutändan som kommer vara den som får bort den då jag löser det som mörkade från första början. Tyvärr går inte allt att påverka utan man får bara hålla ut och vara nära allt man mår bra av och älskar istället ❤️

Mina barn är mitt syre och de gör mig levande inifrån och ut och glad jag får vara dras mamma

Skapad:
18 October 2014, 23:20
Läst:
3613 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Inga kommentarer än.

Nu växte hornen ut på riktigt

Just nu mår jag inte bra... Skulle åka hem på rasten på jobbet och elda så vi både har varmvatten och värme imorrn när jag och barnens ska hem. Fick dock punka några km från stan.... Hade en punkteringsspray i bilen som räddade mig för stod på fälgen mitt ute i skogen

Man ska ju spruta in sprayen i däcket samt körs försiktigt i 5-10 min.... Fick fortsätta framåt på fälgen och vända bilen för hem kunde jag inte åka... Skulle ju jobba i stan. Tog mig tillbaka och några km från stan fick jag ställa bilen och försöka gå tillbaka till jobbet därifrån. Rätt ledsen och bitter här.... Ska förklara varför.

Hela veckan har varit jobbig. Fick ett bajssamtal i måndags som halvt knäckte mig..., påverkar en tid framöver... Samt att jag har så ont i kroppen igen och måste iväg med axeln igen. Ska även på en utredning på gyn då jag har sjuka smärtor samt ska kolla fertiliteten gör så ont i mig för sen jag var 23 och fick nr 2 har jag velat haft flera. Haft många missfall samt innan barnen var jag utdömd att ens få barn och de problemen är tillbaka igen. Fick under veckan lov att ta nya cellprov och jag har ångest över att jag ska få samma svar som tidigare och kanske aldrig bli mamma igen. Nu är jag även äldre så vet ju heller inte att jag har all tid i världen och sitter halvgråtandes och är sjukt medveten om att jag är singel och allt.

Ikväll vart ju bilen paj.... Får ta på vinterdäcken för denna månad måste jag betala en räkning som är rätt dyr så nya däck går inte att köpa och sommardäcken är inte ok för en säsong till så vet varken ut eller in.. Frustrerande som bara den...

Behöver nog inga fejkade djävulshorn på halloween för känner redan det är på väg växa ut ett par från mitt kokande inre....

Morgondagen kan bara bli bättre just nu tror jag.... Hoppas iaf det för energin tar liksom slut

Skapad:
18 October 2014, 19:43
Läst:
3853 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (5)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

  • Langett
    2014-10-19, 17:39

    Gäst

    Kan inte du, 23:13 tala om var någon påstår att det är ok att en hund sitter i bilen eller ensam hemma hela dagen? Jag hittar inte det. Är du ännu en av dem (eller samma kärring) som bara är ute efter att jävlas och egentligen skiter i djur?

    Har du hund och hur länge tycker du att det är ok att lämna den ensam?

  • Namn
    2014-10-18, 23:13

    Gäst

    Ni som skriver här och talar om att det är inge fara om en hund sitter en hel dag i bil eller hemma Ja hundar har väl inget val än och göra vad husse och matte bestämmer!! det är väl ok ibland ifall hunden är ensam men att ha det så ständigt är ju förbjudet nu talar jag om 8-9 timmar ...en hund får man ha ensam max 5timmar inget mer så är det!! detta är ju inte för att man jävlas med Hanna det är bara så att man reagerar ju på det hon skrev att hon tog hunden en hel dag i bilen när hon jobbar så då betyder det att hunden får va annars hemma dom dagar hon jobbar.dag pass.

  • Gustav
    2014-10-18, 20:34

    Gäst

    Tråkigt att du mår dåligt!Krånglande bilar
    går även mig på nerverna.Att du är singel
    mot din vilja är tråkigt,men just detta 'problem' tror jag du löser på bästa sätt i framtiden!

  • hanna (K31)
    2014-10-18, 20:14

    Tack Malin ❤️ Kristinehamn har jag med bott i. Hör av mig på mailen med svar. Kram

  • Malin
    2014-10-18, 19:51

    Gäst

    Har följt din blogg sedan du vann Big Brother. Då jag är från Kristinehamn hejade jag givetvis på dig :-) Sänder styrkekramar till dig, vet hur det är att vara nere på botten då jag precis kämpat mig upp ur en svår depression efter 3 år. Har fortfarande inte hittat tillbaka till mig själv men det ska gå! Har mina barn att leva för som tur är