Regndroppsbehandling från Lakotaindianerna

Mina vänner, morgonen började med nya blodprov och en känsla av oro i magen....så det var skönt att idag bara få släppa kontrollen och den dagliga jakten på att effektivisera "Min gröna väg" för att bli helt frisk...och bara lägga sig på bädden hos Annika Lynton på Tyresö och kliva in i Lakota-indianernas värld och bara koppla av. Att bara VARA utan att slippa göra nåt! Vi började med ett samtal där vi gick igenom de tunga bitarna i mitt liv...sen fick jag rita "hur jag kände mig idag". Jag är inte så bra på att rita men det visade sig bli en mycket intressant bild av min dåtid (barndomen)-nutid-framtid-framtid längre fram. Sen fick jag oljebehandlingen och avslutningsvis fick jag klangskålar placerade på mig för att "tona in mig".... Gudomligt skönt. Hela behandlingen balanserar kroppen och föryngrar och balanserar sinnet på ett mycket grundligt sätt! Imorgon ska jag ta ett STORT BESLUT....

Skapad:
17 July 2012, 20:22
Läst:
7505 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (33)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Alla anonyma kommentarer måste godkännas av annikaljungberg innan de syns på sidan.

  • Jens
    2012-07-27, 21:49

    Gäst

    Jag tror & hoppas Annika tar denna bra medicin som mot KML, hon kan säkert kombinera den med naturmedicin om hon pratar med sin läkare. Biverkningarna verkar vara mycket individuella som de verkar av andra jag lärt känna via: Kampen mot Leukemi på FB. Jag blir trött en timme efter jag tagit medicinen, dålig i magen ibland och kan samla vatten kring ögon efter jag sovit vissa gånger. Annars kan jag jobba, spela tennis, åka snowboard & skidor som vanligt Så Annika skulle säkert kunna sjunga på som vanligt fastän hon har KML. Värsta biverkningen kanske är vetskapen att man har skiten och att man har dåligt samvete för att medicinen är kostsam för samhället.

    Jag blev mycket nyfiken på de andra inlägget före detta, där Namn lös skriver att ögonen kan ta skada om man är sen med medicinering. Jag skulle vilja veta på vilket sätt? Hoppas du ser det här för jag skulle bli mycket tacksam för ett svar.

  • Li
    2012-07-27, 14:04

    Gäst

    Jens, du har helt rätt, jag är inte insatt i denna sjukdom,
    för mig är första tanken kring all cancer, att man behöver cellgifter.
    men om det är som du säger, att det finns en bra behandling varför vill då inte Annika ta emot den?
    Hon verkar ju smart och väldigt medveten.
    Finns det hemska biverkningar av den medicinen du tar eller vad är det som skulle hindra någon från att ta den?
    Jag hoppas att Annika läser vad du skriver och kan alternera den behandlingen hon kan få med alternativ medicin,
    om den går att kombinera vill säga.
    /Li

  • Namn
    2012-07-26, 22:17

    Gäst

    Glivec m fl besläkaktade mediciner hjälper mot KML. De är inga cellgifter utan ett målsökande ämne som neutraliserar blodcancercellerna.

    Om man inte får rätt behandling i tid kan t ex ögonen skadas på livstid. Det har jag fått erfara. Om KML går in i en accelererad fas är sjukdomen svårare att få bukt med.

    Glivec och Sprycel har räddat mig till livet, jag arbetar och ser mina barnbarn växa upp.

    Jag blir så bedrövad när jag läser detta. Hur kan man välja en säker död framför ett gott liv?

  • Namn
    2012-07-26, 22:02

    Gäst

    Skriv en kommentar

  • Jens
    2012-07-25, 21:41

    Gäst

    Glivec som jag tar mot min KML är inget cellgift! Det är en smart medicin som slår ut de felande celler där kromosom 9 och 22 bytt substans och håller sjukomen borta. De är den kromosom förändringen som är felet, min benmärg producerar både dessa sjuka celler och friska men medicinen gör att jag kan leva som vanligt, i annat fall leda till döden. Slutar jag ta medicinen kommer cancercellerna tillbaka.

    Av de 1200 per år i Sverige som drabbas Leukemierna ALL, AML, KLL och KML så är de cirka 100 som drabbas av KML. Medicinerna Glivec, Tasigna (efterföljare till Glivec) och Sprycel har revolutionerat behandlingen för KML patienter. Jag ser min medicinering som en diabetiker som måste ta sitt insulin varje dag för att leva.

    De som gör mig upprörd när människor som inte vet nånting om sjukdomen peppar en KML sjuk människa att inte ta denna fina hjälp. Det kan leda till att sjukdomen småningom går över i blastfas och slutar med döden. Li, jag tycker inte man ska tvinga nån men man bör tänka på sina barn!

  • Li
    2012-07-25, 13:49

    Gäst

    Tack för bra svar "trött läkarstudent"
    "Jens"- nä jag tycker verkligen inte att man kan tvinga en människa att genomgå t ex cellgiftsbehandling,då kan jag undra vad du tänker om andra situationer...
    tänker du samma kring tex abort, att det borde vara förbjudet, ska vi tvinga kvinnor föda barn de inte vill ha?
    Eller att tvinga någon att ta emot blod fast deras religiösa övertygelse hindar dem.
    Att vi har den fria viljan måste respekteras, när vi börjar tvinga människor att göra sådant de inte vill är vi fel ute.
    Då känns det som om vi backar i tiden.

  • Namn
    2012-07-25, 07:13

    Gäst

    Och I USA är det vanligare med Pankreascancer och tarmcancer. Alla har olika förutsättningar det har med gener att göra och miköfaktorer. Man behöver väl inte fundera på varför amerikaner drabbas mest av just de cancerformer.

  • Namn
    2012-07-25, 07:13

    Gäst

    Och I USA är det vanligare med Pankreascancer och tarmcancer. Alla har olika förutsättningar det har med gener att göra och miköfaktorer. Man behöver väl inte fundera på varför amerikaner drabbas mest av just de cancerformer.

  • Jens
    2012-07-24, 23:34

    Gäst

    Jag håller inte med dig Li, att var och en får göra det de tror på. Om man inte har små barn tycker jag man kan vara så egoistisk och tänka så. Jag tycker inget barn ska behöva mista en förälder i onödan.

    Vid mitt KML besked var det inte att tänka på att sticka huvudet i sanden och tänka på nån naturmedicin fastän hela besked kändes overkligt. De här kunde inte gälla mig, jag som aldrig varit sjuk eller legat på sjukhus tänkte jag. Jag var ju odödlig. Sen tänkte jag att svikarcellerna ska bort till varje pris. Men vi människor reagerar och tänker olika vid svåra situationer.

    Om man googlar lite kan man se att olika cancer sjukdomar är olika förekommande i olika delar av världen, ex:
    seer.cancer.gov/publications/ethnicity/topfive.pdf

    Nu verkar lungcancer drabba Japanerna ofta. Eftersom orsaken till KML är okänd men yttre faktorer som joniserande strålning kan ha betydelse så bör KML bli vanligare kring området Fukushima i Japan. Tro inte all Cancer samma sjukdom och vi Svenskar drabbas mest i världen.

  • Namn
    2012-07-24, 20:11

    Gäst

    I Japan får man andra former av cancer. Asiater har andra gener får andra cancerformer än européer. I USA får människor i sin tur andra former av cancer osv. Givetvis gör Annika som hon vill men jag tror det här blir hennes död tyvärr.

  • trött läkarstudent
    2012-07-24, 17:48

    Gäst

    Självklart är det hennes liv och hennes val. Dessvärre så finns det människor som inte drar sig för att göra vinst på patienter som befinner sig i en desperat och livshotande situation. Det finns även enorma mängder missvisande information i synnerhet på internet som lätt kan göra valet mindre uppenbart. Det känns då viktigt att belysa att de olika alternativen inte på något vis är likvärdiga, utan det ena är bevisligen oerhört effektivt medan det andra är till synes verkningslös. Jag förnekar dock inte bristerna i sjukvården.

    Angående rökning så tror jag det är närmre 15-20% om jag inte missminner mig. I fall av lungcancer så är det uppemot 90%. Jag håller med dig, kost, träning och generellt välmående är extremt viktigt i förebyggande syfte. Att någonting verkar förebyggande skall dock inte förväxlas med en behandlingsmetod för någon som redan är insjuknad. Men det stämmer bra att vissa cancerarter praktiskt taget inte existerar i japan medan andra är mer förekommande där än i västvärlden.

  • Li
    2012-07-24, 15:31

    Gäst

    Var och en får göra det de tror på,
    alla har vi den fria viljan.Nu har ju Annika valt ett sätt som hon tror på (iaf i nuläget) varför inte respektera hennes val?
    Tyvärr har jag sett nära och kära med cancer som behandlats väldigt illa i "denna fantastiska sjukvård" vi har i Sverige. Tänker inte gå in på det närmre här.
    Däremot vill jag verkligen framföra hur viktigt det är med bra cancerförebyggande kost, du "trött läkarstudent" t ex som verkar veta så mycket du kan väl förklara varför många cancerformer som finns här inte existerar i andra länder som t ex Japan.
    Och är det sant (som jag hört på mängder av håll) att rökning orsakar hälften av cancerfallen vi har här i landet?

  • Jens
    2012-07-23, 18:49

    Gäst

    Jag levt med KML nästan ett år nu. När sjukdomen upptäcktes hade jag 140 i vita blodkroppar, 5 dagar senare när jag tog benmärgsprovet hade de vita blodkropparna stigit till 170. Normal värdet för de vita blodkropparna ska var ca 5. De var ungefär de värdet mina blodkroppar steg med varje dag.
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Vita_blodkroppar
    Jag mådde inte så bra då kan jag säga.

    Jag tacksam varje dag jag vaknar upp att forskarna kommit på de bra medicinerna Glivec, Tassigna och Spricel och att jag bor i Sverige där man får en av dessa dyra och bra mediciner (ca 23 000kr/månad). Dessa gör att jag fortfarande lever och får träffa mina barn och min fru ett tag till

    Jag tycker de är oansvarigt att skriva som många gör här, ex Li, hon verkar tro att all Cancer är samma sjukdom och kan botas med en och samma naturmedicin.

    Denna sjukdom övergår i blastfas sen till AML om man inte börjar med medicinring tid.

    http://www.youtube.com/watch?v=FotPqi5VhNk

    Att äta för att förebygga Cancer ska man självklart göra.

  • Namn
    2012-07-23, 17:51

    Gäst

    Läste du ens vad jag skrev? Pankreascancer är mkt allvarlig och dödligheten väldigt stor PGA att man som oftast upptäcker sjukdomen i ett sent skede. Man kan leva med den i flera år. När sjukdomen väl spridit sig till lever, tarm och njurar är det försent. Upptäcker man Pankreascancer i ett tidigt skede vilket ibland hände b.la hos Steve Jobs så är överlevnaden stor. Man kan operera bort pankreas och tillföra insulin och leva ett gott liv. Möjligen behöver man ta cellgifter för att minska spridning från eventuella metastaser. Steve Jobs hade kunnat räddas men han valde att tro på skojare och hoppade över cellgiftet. Metastaser från dottertumören överlevde men inte Steve Jobs... Enkelt!

  • Namn
    2012-07-23, 09:33

    Gäst

    Då man googlar på cancer i bukspottskörteln så framgår det att det är en av de mest allvarliga cancerformer som finns med låg överlevnad. Oftast är symptomen mycket diffusa och upptäcks ofta därför inte förrän den är spridd. Har nya rön uppkommit som inte finns uppdaterade ? (att den inte skulle vara så farlig)

  • Namn
    2012-07-22, 20:15

    Gäst

    Steve Jobs hade Pankreascancer ja precis som Patrick Swayze! Men Steve Jobs cancer upptäcktes i ett mkt tidigt skede. Cancer i pankreas är i sig själv inte så farligt. Man kan tom leva utan pankreas men får då injicera insulin resten av livet. Steve Jobs hade stor chans att överleva då hans cancer inte hade spridit sig till kringliggande organ men hanvalde kontroversiell behandling. Cancern fortsatte då att växa och spred sig så småningom till lever och tarm och han dog Patrick Swayze cancer upptäcktes i ett mkt sent skede. Man kan leva många år med cancer i pankreas utan att veta om det. Patrics cancer hade redan spridit sig och han var chanslös från början. Sedan valde han ändå att försöka bli botad via sjukvården då han grep efter halmstrån. Ingen vill skrämmas men man måste inse att naturläkemedel inte botar cancer!!!

  • trött läkarstudent
    2012-07-22, 17:43

    Gäst

    Li:

    Att välja behandlingsmetod baserat på anekdotiska bevis och dokumentärer snarare än den rigorösa naturvetenskap som kanske är mänsklighetens hittills mest fantastiska prestation är endast idiotiskt.

  • trött läkarstudent
    2012-07-22, 17:33

    Gäst

    Li:

    En klinisk studie är en process däri man med hjälp av två grupper sjuka människor, varav den ena (interventionsgruppen) får en viss behandlingsmetod och den andra (kontrollgruppen) avstår. På sådant sätt kan vi med hjälp av upprepad beprövning konstatera huruvida ett läkemedel är gynnsamt i behandlingen mot en sjukdom.

    Ett naturläkemedel är i de flesta fall en substans vars fysiologiska verkan inte har gått att bekräfta i kliniska studier, eller i de allra värsta fallen (t.ex. homeopati) är vetenskapligt absurda till den grad att ingen har velat ödsla tid och pengar på att göra några djupgående studier.

    När du brukar naturläkemedel vänder du dig alltså till de preparat som har ratats av den konventionella sjukvård som är baserad på århundraden av fantastiskt vetenskaplig framåtskridande. Du förkastar de metoder som bevisligen har fungerat för massvis av andra människor, och köper blint tomma påståenden från människor som i slutändan är lika intresserade av att tjäna pengar som läkemedels-industrin.

  • Namn
    2012-07-22, 17:33

    Gäst

    Många jämför med Steve Jobs men man kan aldrig jämföra en cancersjukdom med en annan. Han hade cancer i bukspottkörteln och det är en av de svårare cancerformerna. Vad jag förstår finns ingen bot mot den, bara förlängd överlevnad, se på Patrik Swayze, han förlorade också kampen. Jag tycker detta är en helt ologisk jämförelse och det är att skrämma upp i onödan. Man behöver inte vara så kategorisk utan att kunna se andra alternativ vid sidan av den traditionella sjukvården.Man kan ha både och.......

  • Namn
    2012-07-22, 13:16

    Gäst

    Jaa varför är folk negativa tror du? För att Annika förmodligen kommer bli mycket sämre i sin sjukdom om hon inte får ordentlig behandling hon kanske inte överlever. Om naturläkemedel och homeopater kunde bota cancersjuka med sina pulver och sitt hokus pokus borde inte en enda person dö i cancer då skulle cancergåtan vara löst! Kropp och själ hör ihop. Det är jättebra att meditera och göra sånt man mår bra av. Dock är det naivt att tro att man kan bota cancer genom så kontroversiella metoder. Har också sett på TV4 fakta om människor som blivit "botade av cancer" genom liknande metoder men vart finner man trovärdig information om detta? Hur väl stämmer det? På samma kanal går en dokumentär om att jorden ska gå under dec 2012 är det också fakta. Å nej man har detta livet och det är skört. Får man cancer bör man ta den vård som erbjuds och inte spela rysk roulette med sitt liv. Om Annika inte tar emot behandlingen som erbjuds via sjukvården kommer hon med största sannolikhet inte klara sin kamp liksom Steve Jobs

  • Li
    2012-07-22, 09:35

    Gäst

    Varför skrivs det så mycket negativt gentemot Annikas val att välja naturmedicin?
    Jag har sett flera program från USA där cancersjuka personer inte blivit hjälpta av sjukvården och istället då riktat sig till naturmedicin och många har blivit helt cancerfria jag är övertygad om att just kosten är det största problemet, då många av våra vanligaste cancerformer, såsom tjocktarmscancer, inte finns i te x Japan. Så med en drastisk kostförändring tror jag många kommer att bli friskare.
    jag ber för dig Annika, du är en sådan underbar stark tjej som kommer gå igenom detta och förhoppningsvis knäppa några på näsan

  • L.M
    2012-07-21, 23:05

    Gäst

    Hej Annika! Skickar över massa massa styrkekramar till dig som är så stark och går igenom den här kampen! Jag är övertygad om att de alternativa behandlingarna har stor effekt mot dessa sjukdomar, framförallt för att de stärker din kropp och immunförsvar istället för att bryta ner det(som traditionella läkemedel gör), logiskt sett så har ju då kroppen ett starkare försvar för att själv kunna bekämpa sjukdomen! Läkemedeldindustrin är extremt uppbyggd av ekonomi och i många ggr köps de billigare läkemedlen in trots att de inte har lika bra effekt, detta såklart pga ekonomiska själ! Det är mycket som döljs i den "världen". Trots allt skulle jag inte våga utesluta vården själv, men en kombination känns väldigt logisk! Du är verkligen stark som vågar gå din egen väg! En anhörig till mig går igenom liknande situation så jag vet precis vad du går igenom! KRAM till dig!

  • Susanne
    2012-07-21, 16:55

    Gäst

    Annika, jag tycker som de flesta redan har kommenterat. Ta emot den behandling som läkarna rekommenderar, men kombinera även med det andra! Förmodar att det är väldigt tuffa behandlingar, men du är stark!

    Många varma änglakramar till dig!

  • Pernilla
    2012-07-20, 18:57

    Gäst

    Jag önskar dig verkligen lycka till.

    Sedan håller jag med nedanstående talare, att du borde komplettera alternativ medicin med konventionell sådan. Jag tror dock inte att den sistnämnda är det enda svaret/lösningen på alla sjukdomar. Nej, precis som du säger är jag också övertygad om att själen, eller psyket också måste läkas för att den fysiska kroppen ska kunna göra det. De båda hänger så att säga ihop. Men trots ett eget intresse för alternativa behandlingar gällande både ditten och datten så måste man väl ändå vara kritisk även till sådant? Tycker du inte? För varför ska jag helt okritiskt ta till mig allt som har med alternativa behandlingsmetoder att göra och samtidigt vara jättekritisk till det konventionella. Det där förstår jag inte riktigt. Kan du förklara hur du tänker?

    Mitt i all denna smet av kritik så känner jag förstås mest med dig. Jag hoppas innerligt att det ska gå bra för dig. För din skull. Änglakramar från mig!

  • Maggan
    2012-07-20, 10:25

    Gäst

    Hej Annica.....jag tror allt du gör för att få en balans i din kropp är bra . Men jag tycker som övriga att du skall kombinera det med läkarvetenskapen. Den är inte att förakta. Nu vet jag inte hur dina värden ser ut för tillfället Ett litet tips...gå in på immun.se. Hon som har webshopen har kombinerat läkarexpertisen och naturmedel för att höja sitt immunförsvar och blivit frisk. Tror det kommer att gå bra för dig, du är inte passiv utan tar kontroll över din sjukdom

  • Namn
    2012-07-20, 06:28

    Gäst

    Håller med trött läkarstudent. Hemskt att människor utnyttjar sjuka och lovar bot för dyra pengar. Ingen har väl någonsin blivit frisk från sin cancer via en homeopat! Ju längre du väntar med riktig behandling ju snabbare kan sjukdomen bryta ner dig!

  • trött läkarstudent
    2012-07-20, 02:25

    Gäst

    Jobbigt att läsa. Jag känner ett enormt hat mot dom som väljer att dra vinning på dig i din sårbara situation med totalt verkningslösa preparat. Det är obehagligt.

    Du måste ta emot de behandlingar läkarvården erbjuder dig, NU. Ju längre du väntar, desto mindre kan dom göra. Det är naturligtvis bra att du låter dem ta regelbundna prover på dina blodvärden, men för varje dag du väljer att inte påbörja behandling finns en verklig risk att sjukdomen skrider in i ett snabbare förlopp. Vid det laget kan det vara för sent. Snälla, vänta inte med att motta behandling.

  • Ellenor
    2012-07-19, 12:00

    Gäst

    Först och främst lyssna på dina doktorer... Önskar dig all lycka...det här kommer gå bra!!
    Styrkekramar från Ellenor

  • Namn
    2012-07-19, 06:24

    Gäst

    Det är ingen ide och tjata på Annika hon tror på detta så låt henne göra det... snart kommer hon märka själv att blodcancern går inte bort fastänn värdena kan se bra ut..hon har gjort ett val...

  • Namn
    2012-07-18, 22:51

    Gäst

    Håll på med mumbo-jumbot om du tycker det känns bra...men för cancerns fel gör den varken från eller till, så följ först och främst den behandling dina läkare föreslår så att din sjukdom kan behandlas på bästa sätt.

  • Namn
    2012-07-18, 22:49

    Gäst

    Skriv en kommentar

  • Namn
    2012-07-18, 21:54

    Gäst

    Lyssna på läkarna! Det finns medicin som gör att man kan leva ett så normalt liv att man nästan kan glömma bort att man har sjukdomen. Vänta inte tills det blir försent!

  • Namn
    2012-07-18, 15:34

    Gäst

    Snälla rar du, ta emot den vård som sjukhus och legitimerad vård kan ge dig.
    Med allt detta, förlåt mig nu, hokus-pokus, kommer du tyvärr att riskera ditt liv.
    Din cancerform är mycket allvarlig men det finns bromsmediciner och det finns vård som kan göra dig frisk, ge dig ett längre liv.
    OM du själv bara tror på detta hokus-pokus så tänk på din man och på din dotter.
    Lycka till och jag hoppas du väljer rätt = den vård/sjukvård/medicin som faktiskt finns och som är bekräftat erkänd.

Audi Q7 - till salu !

Först till kvarn...
Den är helt fantastisk! Vilken körglädje, komfort och prestanda !

Audi Q7, 3,0 tdi, årsmodell 2010,
mil 10700
Pris 320'. Billigare vid snabb affär !

Ring Robin 076 - 028 35 31

Skapad:
30 October 2014, 14:46
Läst:
1185 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Alla anonyma kommentarer måste godkännas av annikaljungberg innan de syns på sidan.

Inga kommentarer än.

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Alla anonyma kommentarer måste godkännas av annikaljungberg innan de syns på sidan.

Inga kommentarer än.

LYSSNA UPP !

Idag var det "Hormonkurs" som stod på schemat. Jag och kära syster Marie Ljungberg (Örtterapeut & Spaterapeut) drog ner till Eskilstuna...
Hormoner är en hel vetenskap !!!!!!!!
Därför svårt att sammanfatta här...
Då är det bättre att gå på kurs med Marianne Arnström.

Vi pratar om rätt balans av östrogen och testosteron....men glömmer gärna att PROGESTERON är navet!
Progesteronet är betydande för hjärnan, hjärta & kärl, sköldkörteln, immunförsvaret, ben & nerver, matsmältning och lungor...bl a

Är man östrogendominant (då läkarna matar oss med östrogen så snart hormoner kommer upp i diskussion), då kan man få symptomer som dessa:
Allergier, depression, minskad sexlust, viktökning, påskyndande av åldringsprocessen, autoimmuna problem som kroniska sjukdomar, oklart tänkande, minnesförlust, sömnproblem, trötthet, lågt blodsocker, sterilitet, missfall, livmodercancer, håravfall, huvudvärk etc. Listan är lång.

För mig så fick detta stor fokus, som har en blodsjukdom, leukemi, där just min benmärg spottar ut omogna celler. (Hm...känns som om jag alltid har bråttom på alla plan ha ha .
Och är just genen Bcl2 dominant så skapar det cancer! Och är den dominanta genen P53 så skyddas man mot cancer!
Så...idag kan ni förstå att jag kommer att ha ytterligare en diskussion med min hematolog o forskare på KS.
VARFÖR gör man ingen kroppsegen HORMONBEHANDLING PÅ CANCERPATIENTER I FÖRSTA HAND ISTÄLLET FÖR ATT MATA IN CELLGIFT SOM INTE BARA EVT (!) TAR DÖD PÅ CANCERCELLERNA UTAN OCKSÅ TAR DE GODA CELLERNA SOM BETYDER ORGANPÅVERKAN (främst lever) OCH NEDSATT IMMUNFÖRSVAR!!!!
Och vet ni att över 80% av alla kroniska tillstånd kan man förknippa med stress och just nedsatt immunförsvar!

Den stora frågan jag ställer;

Varför går läkarna i läkemedelsverkets uppmaning (dessutom går tydliga "rykten" att många läkare får betalt som en typ privision för ordinering av vissa läkemedel)....istället för att GÖRA OSS FRISKA OCH HJÄLPA VÅR KROPP TILL SJÄLVHJÄLP??!!
Varför är inte vi VIKTIGAST ??!!!

Fundera på det !

Skapad:
27 October 2014, 12:15
Läst:
4206 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (1)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Alla anonyma kommentarer måste godkännas av annikaljungberg innan de syns på sidan.

Hej då Molly... ❤

Ikväll flög min lilla älskling Molly på höstlov med pappa Jens till Turkiet. Efter att jag bjudit dem på middag i Skycity, så vinkade jag av dem... Saknar henne redan!

Skapad:
26 October 2014, 00:17
Läst:
6549 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Alla anonyma kommentarer måste godkännas av annikaljungberg innan de syns på sidan.

Inga kommentarer än.

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Alla anonyma kommentarer måste godkännas av annikaljungberg innan de syns på sidan.

Inga kommentarer än.

Aftonbladet

Idag i Aftonbladet berättar vi vår kamp mot cancern.... Som har blivit som en folksjukdom. 1) Stå på dig i din rätt att få den bästa vården för DIG. 2) "Tankens kraft" - Jag ÄR frisk - positiva tankar!
3) Komplettera evt skolmedicin med ALTERNATIV vård & medicin för att hjälpa kroppen till självhjälp.

Läs mer om min resa på www.friskhuset.nu

Skapad:
23 October 2014, 17:22
Läst:
8826 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Alla anonyma kommentarer måste godkännas av annikaljungberg innan de syns på sidan.

Inga kommentarer än.

Kranio Sakral - Friskhuset.nu

Som vanligt tog jag idag en promenad... Men just idag fick jag sällskap av ett rådjur och som följde mig intensivt med sin blick...en sån kärleksfull känsla...

Senare träffade jag min älskade Gun-Marie Engly Åslev som är bl a Terapeut på mitt Friskhuset.nu. Hon skulle ge mig Kranio sakral. Ett väldigt kraftfullt sätt att ge kroppen "hjälp till självhjälp". Med små lätta rörelser i huvudet, nacken och ländryggen så justerade hon små små ben så att spinalvätskan flödar "i rytm med kroppen". Just med kranio sakral så behandlade Gun-Marie bort min KRONISKA ASTMA MED 1 BEHANDLING (!) och efter det har hon gjort sååå mycket mer för mig.
Molly fick följa med idag för hon är så fascinerad över allt som Gun-Marie gör och gjort för mig.
När vi skulle gå så bad Gun-Marie oss att ta ett varsitt "hjärtekort"...wow mitt i prick...var det "budskap" jag fick! Sen sa Gun-Marie; "inte har Du sett ett rådjur idag?". Jooo sa jag.... "Det var Mor som ville titta till Dig". ❤

Www.friskhuset.nu
Se under fliken: Mina Terapeuter

Skapad:
23 October 2014, 15:51
Läst:
8885 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Alla anonyma kommentarer måste godkännas av annikaljungberg innan de syns på sidan.

Inga kommentarer än.

Streetvoice.se

Är på besök hos min systerson Robin som äger och driver STREETVOICE.SE.

Sveriges absoluta bästa inom:
Båtdekor, bilfoliering, båtfoliering, profilkläder, skyltfönster, loggor, visitkort, dekor, bildekor, fönsterdekor.

Marknadens bästa foliekvalitet och Robin med personal arbetar alla dygnets tider.

Referera till mig!

076-0283531 Robin
070-7884947 Micke

Skapad:
22 October 2014, 16:09
Läst:
9571 ggr
Dela:
  Dela med Messenger
Anmäl

Kommentarer (0)

1024 tecken

(Kommentarer loggas med IP-nummer, datum och tid.)

Alla anonyma kommentarer måste godkännas av annikaljungberg innan de syns på sidan.

Inga kommentarer än.